فرشته درمانی برای پاکسازی چاکراها

فرشتگان نگهبان تو و موجودات دیگر جهان فرشتگان ، خیلی خوشحال می شوند که تو را از اثرات تفکر منفی و افکار نگران کننده رها می کنند . به هر حال علت وجودی فرشتگان آگاه کردن تو به درک عشق الهی است . پس نهایت شادمانی آنها را از بین بردن موانعی است که جلوی آگاهی تو را از این عشق می گیرد .
بدون تردید و همیشه فرشتگانی در اطراف تو هستند با وجود هر چیزی که بگویی . بیندیشی یا انجام دهی . فرشتگان تو را بی قید و شرط دوست دارند این امر هیچ استثنایی ندارد حتی همین حالا، وقتی در حال خواندن این جمله هستید فرشته ها در کنار تو هستند.
هر زمان که بخواهی می توانی فرشتگان دیگری را هم فرا بخوانی ، فقط فکر کن ، بگو ، یا بنویس: «فرشتگان، خواهش می کنم همین حالا به نزد من بیایید » و پیش از آن که جمله ات را تمام کنی آنها نزد تو خواهند بود . در این جا چند روش خوب برای کار با فرشتگان در زمینه پاک کردن اثرات ترس و نگرانی را آورده ایم.
مراقبه ی سطل فرشته
این مراقبه ی عالی برای هر زمانی که در مورد هر یک از چالش های زندگی احساس نگرانی می کنی به کارت می آید .
ابتدا با نفس عمیقی شروع کن ، با چشم ذهنت ببین که فرشته ها سطل بزرگی را جلوی تو قرار داده اند آنها در اطراف سطل ایستاده اند و از تو می خواهند که تمام چیزهای آزاردهنده را در سطل بریزی. خودت را ببین و حس کن که تمام نگرانی های مالی ، حرفه ای و در مورد خانه و دارایی هایت را در سطل می ریزی سپس هر ترس و نگرانی در بدن و سلامتی ات داری در آن بریز. بعد تمام درگیری ها و اختلافات با دیگران را در آن بریز ، به دنبال آن هر نوع آسیب و صدمه ای که در هر رابطه ای خورده ای را درآن بینداز.
بعد همه احساس گناه و مواردی که خودت را محکوم کرده ای در آن بریز، سپس ترس هایی که در مورد رسیدن به اهدافت داری را هم در آن خالی کن . هر ترسی که شکست یا موفقیت داری در سطل بریز ، تمام ترس های ناشی از احساس اینکه «فردی سربار و بی قابلیت» هستی را هم در آن قرار بده . در پی آن تمام ترس هایت در مورد آینده را هم در آن بریز ، بعد از اینها هر نوع مقاومتی که در مورد خداوند داری را هم در سطل قرار بده .
اگر هر چیز دیگری وجود دارد که تو را ناراحت می کند و رنج می دهد همین حالا آن را در سطل بریز ، نگذار هیچ چیز بماند همه را در سطل بریز ببین جسم و روان تو تا چه حد سبک شده است .
ببین که فرشتگان در حالی که سطل را با خود می برند به تو لبخند می زنند . آنها همه ی نگرانی های تو را به سرچشمه ی الهی خلاقیت و خرد نامتناهی منتقل می کنند . حالا تو با همه ی چالش ها به بهترین وجهی مواجه می شوی . همه چیز در وضعیتی عادلانه و مناسب به موفقیت می رسد و تو با هماهنگی و آرامش به راه حل های بسیار عالی می رسی . از خداوند و فرشتگان برای این یاری سپاسگزاری کن . پذیرش این کمک آنها به معنای آن است که تو استحقاق آن را داری بدان که تو با شفای خویشتن ، جهان را شفا داده ای .
درباره تارهای اتری
چاکراها اغلب «تارهای اتری» دارند که از آنها بیرون زده است. این تارها مانند لوله هایی به چاکرای افراد دیگری که با آنها ارتباط داریم کشیده شده است . تارهای اتری بیشتر به سوی خواهر و برادرمان کشیده شده اند . پس از آنها به ترتیب میان پدر، مادر، همسر قبلی، محبوب قبلی، همسر فعلی ، محبوب فعلی، خانه ، فرزندان و دوستان نزدیک کشیده شده است .
ترس و هراس در روابط مان این تارها را ایجاد می کند ترس ممکن است به صورت وابستگی متقابل ، دلبستگی ها ، ترس از جدایی یا احساس نبخشیدن و کینه خود را نشان دهد . تارهای اتری مانند لوله هایی عمل می کنند که انرژی میان افراد را انتقال می دهند و مشکل دقیقاً همین جاست .
اگر فردی که به او دلبستگی دارید در زندگی اش با چالشی مواجه باشد ، انرژی را از تو می گیرد ، و از طریق این تار اتری انرژی تو را به سوی خود می کشد در این صورت احساس می کنی از انرژی خالی شده ای بدون آن که بدانی چرا این طور شده است .
اغلب افرادی که با آنها رابطه ی جنسی برقرار می کنی، به چاکرای خاجی تو وصل می شوند ، افرادی که برای آنها دچار بحران و اختلاف می شوی به چاکرای خورشیدی تو مربوط می شوند کسانی که برای آنها غصه می خوری به چاکرای قلب تو متصل هستند .
کسانی که با آنها رابطه ی آزارنده ای داری یا رابطه ای که تمام بار آن بر دوش توست ، به شانه های تو مربوط هستند . به تجربه دریافتم که این ریشه ی ایجاد درد در ناحیه ی شانه و گردن است .
زنی که به من مراجعه کرده بود ، می گفت که با چالش های بسیاری در زمینه های مختلف مالی ، سلامتی و زندگی عشقی خود مواجه است . من ناگهان دیدم که تارهای ضخیمی از پشت و شانه ی او بیرون زده است . من دریافتم که این تارها به پدر مرحوم او متصل شده است که رابطه ی پر ستیزی با او داشته است .
من از او پرسیدم که آیا می خواهند پدرش را ببخشد تا ما این رشته ها را قطع کنیم همان موقع من از پدرش هم پرسیدم که آیا می خواهند خودش را ببخشد ، چون او هم از رابطه ی گذشته اش با دخترش احساس پشیمانی می کرد .
وقتی هر دو طرف کاملاً آماده بخشیدن باشند ، این تارها جدا می شود . پس از این جلسه، آن زن به من گفت که در تمام عرصه های زندگی اش شاهد پیشرفت شگفتی بوده است .
وقتی ما به خانه یا منطقه ی جغرافیایی زندگیمان متصل هستیم، تارهای اتری از کف پای ما بیرون می آیند و وارد زمین می شوند .
من اخیراً با مراجعه کننده ای کار می کردم که می گفت می خواهد نقل مکان کند . اما مدام شکایت می کرد که خانه اش فروش نمی رود، من دیدم که از کف پاهای او تعداد زیادی از تارهای اتری به زمین خانه اش فرو رفته است.
من برای او توضیح دادم که دلبستگی او به خانه اش مانع از فروش رفتن آن می شود . با اجازه ی او من تارها را قطع کردم. دو روز بعد، خانه با قیمت خوبی به فروش رفت .
قطع این رشته ها به معنای آن نیست که «من دیگر تو را دوست ندارم یا تو برایم اهمیتی نداری» قطع این تارها لزوماً به قطع رابطه یا ترک فرد مورد نظر ختم نمی شود فقط به معنای آن است که از بخش های ناکارآمد و مضر رابطه رها می شوید .
یادت باشد که ترس نقطه ی مقابل عشق است و این تارهای اتری (و هر نوع وابستگی) از ترس ناشی می شود . بعضی افراد از این نگران هستند که این تارها به سیستم روان شان متصل باشد ، بخش هایی از خودشان که در دوران های دشوار زندگی از آنها جدا شده است . وقتی قصد و نیت تو این باشد که رشته هاو تارهایی که تو را از لذت و بهره مندی از انرژی کامل باز دارد را قطع کنی ، امکان ندارد که چنین اتفاقی بیفتد . با حفظ این نیت تارهای مرتبط با روان تو دست نخورده می مانند .
در ذهن خود بخواه که تمام اجزای وجودت کاملاً با خود حقیقی تو یکی شود . ممکن است ببینی که «خود» های کوچکی به سوی تو باز می گردد ، مانند موجودات کوچکی که به سوی تو می آیند . این اجزای کوچک روان تو اگر با تو در زیر این آبشار سفید نور قرار گیرند از هر گونه ترس و آسیبی شفا خواهند یافت .
بریدن تارهای اتری
دو روش برای بریدن تارهای اتری وجود دارد . راحت ترین و سریع ترین راه این است که به طور ذهنی از فرشته ی نگهبانت کمک بخواهی، باید بدانی که وظیفه ی اصلی او این است که تمامی انرژی های منفی را از تو دور کند . تو هر زمان که بخواهی می توانی او را به نزد خود فرا بخوانی ، حتی می توانی از او بخواهی که همیشه با تو زندگی کند ، او این توانایی را دارد (همان طور که ما هم در حقیقت توانائی داریم) که همزمان با همه باشد .
تو متوجه می شوی که ناگهان چه قدر انرژی ات بیشتر شده است و وقتی از فرشته ات می خواهی این رشته ها را قطع کند چه احساس آرامشی به سراغ تو خواهد آمد .
روش دوم برای این که خودت این رشته ها را ببری این است که تصور کنی یک قیچی یا کارد یا شمشیر در دست داری ، حس کن یا ببین که این رشته ها را قطع کرده ای . می توانی هم فردی را که به او وابسته هستی را در نظر بگیری و به نیت قطع رشته های میان خود و او این کار را انجام دهی . می توانی هم نیت کنی که تمام رشته هایت قطع شود .
حس بریدن رشته های خود یا دیگری کاملاً قابل درک است، وقتی با شیء تیزی تارها را می بری ضخامت و حجم آنها را حس می کنی اگر در برابر این بریدن مقاومتی باشد به صورت ترس ها و نگرانی های حل نشدنی و یا کینه و عدم بخشایش نسبت به فرد یا چیزی که رشته های به آن بسته است نمود پیدا کند .
این جمله تاکیدی برای درمان این دو مقاومت است : «من می خواهم که از تمام ترس ها و کینه ها رها شوم تا بتوانم به جای رنج بردن به آرامش برسم».
پاکسازی چاکراها با فرشته ی شفا بخش
فرشته ی شفابخش تلالویی سبز درخشان دارد ،که انرژی شما منتقل می کند می توانی از این فرشته بخواهی که وارد بدن تو شود و تمام ترس های مقاوم را از وجودت بیرون کند . این فرشته نور سبز رنگ شفا بخش خود را بر گرداگرد هر یک از چاکراهای تو می تاباند و به تو کمک می کند که از تمام نگرانی ها ، احساس گناه و تنش مربوط به هر چاکرا رها شوی .
فقط کافی است از ذهنت بگذرانی یا بگویی: «فرشته شفابخش خواهش می کنم وارد بدن من شو و همه ی عدم تعادل ها و انرژی های منفی را همین حالا تخلیه کن و چنین می شود تو می توانی از فرشته از فرشته شفا بخش بخواهی که نزد آن که دوست داری برود. فرشتگان هرگز از خواست خدا یا اراده ی آزاد انسانی سرپیچی نمی کنند، پس توسل به فرشته ات از طرف فرد دیگر ، موهبتی از عشق از سوی خدا و فرشتگان و خودت است».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 2 / 4 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین